meserias in bricolaj: accesorii dressing

11/29/15

accesorii dressing



noutati de pus in dressing

dressing diy
am construit impreuna cea mai accesibila varianta de dressing (detalii aici tutorial dressing). e usor de construit, n-ai nevoie decat de componente, o bormasina cu percutie si un pic de bunavointa. daca am terminat proiectul, nu inseamna ca nu ne mai intereseaza si eventuale imbunatatiri.


eu tot merg prin magazine si arunc o privire la raionul de accesorii, doar-doar voi mai gasi ceva interesant. subtire oferta. sau poate ca nu merg eu prin magazinele potrivite? hmm, nu stiu ce sa zic. oricum, am pentru tine cateva noutati. putine, dar bune.







hai sa vedem ce am mai gasit pe rafturile magazinelor de specialitate.

    sina si consola dressing cromate
  • intai iti spun ca gama cromatica a crescut cu un item. pana acum am vazut sine / console albe, gri, negre si zincate (aspect matuit). au aparut si unele cromate, lucioase. care, intre noi fie vorba, ca si alea zincate, se potrivesc mai degraba in bucatarie, baie, debara sau atelier, nu la un dressing cuplat cu un dormitor. si mai merg la spatii comerciale. dar asta e o chestiune de gust, nu trebuie sa te iei dupa mine.





    organizator dressing
  • am mai gasit un organizator dressing de dimensiuni mici, un cos, pe romaneste, in care poti pune obiecte de dimensiuni mici (lenjerie, ciorapi, cutia cu diamante, d-astea).








mi se pare foarte misto pentru ca nu necesita modificari de proiect si nici lucrari de instalare. e de ajuns sa lasi un spatiu suficient de mare intre polite. daca nu l-ai lasat initial, pur si simplu muti consolele cu cateva gauri mai sus ori mai jos pe shina si ai facut rost de spatiu pentru organizator. instalarea acestuia inseamna sa-l atasezi sub polita.
cotele sunt de 40 cm latime, 14 cm inaltime 26 cm adancime.

organizator dressing montat pe polita


  • am mai gasit un sistem de polita grilaj. il gasesti vandut la set: doua console speciale si panoul din plasa de sarma. polita asta e mai usoara decat cea din pal melaminat, deci o s-o preferi la proiectele unde zidaria pe care prinzi sinele e din caramida / bca, adica nu prea ai incredere in rezistentza diblurilor.
polita grilaj sarma pentru dressing


poti sa folosesti polita grila si la un dressing (hainele au aerisire inclusiv de jos), dar si la un raft construit in camara, sa zicem. as vedea si un dezavantaj: e disponibila intr-o singura varianta dimensionala: 80 cm latime, 40 cm adancime


    • uite si o consola - opritor. fabricantul a numit-o "book", dar as zice ca nu e pentru carti. e o consola care e totodata si perete lateral pentru o polita unde depozitezi lucruri mici sub forma de gramada instabila. ciorapi, de exemplu, daca nu ai un cos special unde sa-i pui. sau lenjerie de meseriasa, despre care stim ca e minuscula si greu de asezat in straturi stabile. sau altele. astea se vand in perechi, fara polita din pal. cotele sunt 25 cm adancime x 13 cm inaltime, iar de console se prinde in suruburi o placa din pal / scandura de cel mult un metru latime
    consola opritor dressing


    • inca o noutate e teava ovala pentru umerase. consola e aceeasi ca pentru teava rotunda. la teava ovala am gasit insa si dopuri pentru capete, deci nu mai trebuie sa le improvizezi tu. ar fi si imposibil pt profilul oval.
    teava ovala pt umerase + dop de capete

    daca te uiti la dressingul construit aici tutorial dressing, o sa vezi ca eu am folosit teava rotunda, iar dopurile pentru capete le-am improvizat din niste dopuri de sticla, in care am infiletat picioare de mobila. cu dopurile produse de fabrica e mai usor de lucrat





    ti-am zis, nu e grozava inovatia in domeniul asta, dar ceva noutati tot se gasesc.






    spor!

    1 comment:

    1. MA INTERESEAZA CE SISTEM AI FOLOSIT LA DRESSINGURILE ALEA SISTEMUL DE GHIDARE DE SUS E CU 3 ROTITE PE SISTEM ADICA CU 6 ROTITE PE USA SUS SI DOUA RITI DE GHIDARE JOS SI CUM SE NUMESC SI DE UNDE LAI LUAT CA MA INTERESEAZA ASTEPT RASPUNS PE zaharof2791@gmail.com

      ReplyDelete