meserias in bricolaj: lampa vas wc

1/27/18

lampa vas wc

lampa vas wc

punem reflectoarele pe buda :)


azi iti arat un nou gadget luminos pentru baie. pare o gluma, dar uite ca cineva a fabricat si asa ceva: o lampa led cu senzor de miscare pentru iluminat interiorul vasului de wc!


lampa e destinata copiilor, care au nevoie de distractie oriunde s-ar duce, inclusiv in baie, asa ca n-o sa discutam prea mult pe tema utilitatii acesteia. eu de-aia am luat-o: mi s-a parut haioasa :)



acuma, lampa asta satisface dorinta permanenta a copiilor de amuzament. presupun ca daca le plasezi cate un obiect atractiv in punctele strategice din casa, ii poti convinge sa petreaca acolo mai mult timp.

copiii mei sunt mari si recunosc ca nu-mi mai amintesc sa fi fost vreodata nevoit sa-i manipulez ca sa mearga in baie si sa stea pe buda. sau sa luminez vasul de toaleta ca sa fiu sigur ca il vor lua in colimator si-si vor face nevoie fix acolo, si nu in alta parte. insa vremurile s-au mai schimbat si e posibil ca eu sa fiu totalmente depasit de nevoia de tehnologie a noii generatii :)


poate ca lampa asta e necesara la varsta tranzitiei intre olita si wc. sau o fi buna doar pentru a mai adauga o jucarie luminoasa si colorata in zona unde ne dorim sa nu ni se plictiseasca copiii.

oricum, sunt convins ca, daca acum 10 ani as fi avut la dispozitie un asemenea gadget, l-as fi cumparat si eu pentru copii si l-as fi folosit. si pentru curiozitatea mea, si pentru distractia lor.

hai sa vedem despre ce e vorba.




lampa vas wc
dispozitivul este o lampa banala cu led, alimentata de 3 baterii AAA si fixata pe marginea vasului de wc cu un bratz mobil (exact ca aparatele de dezinfectat / odorizant). aparatul sta in exterior, bratul cu led in interior.


pe aparat ai un senzor de miscare pentru aprinderea ledului si un buton pentru setarea luminii. poti alege sa fie aprinsa doar una dintre multele culori sau pentru iluminatul curcubeu: se aprind pe rand toate culorile, cu schimbare la cateva secunde (vezi in video).





lampa poate fi pregatita de functionare rapid, fara sa ai nevoie de scule sau de cine stie ce abilitati tehnice. ii pui bateriile, o plasezi pe pozitie si merge.


daca-ti place, uite-o de vanzare online aici : lampa vas wc



acuma, gandindu-ma cu un pahar de vin in fatza la utilitatea acestui gadget, am ajuns la concluzia ca ar putea fi ceva mult mai serios decat pare: un statement profund al inventatorului.
s-a uitat omul la televizor si a vazut ca ne-am tabloidizat pana la refuz. ca audienta mare se face punand reflectoarele pe orice rahat. sau, mai exact, in special pe rahat. si si-o fi zis: auzi, ma, da' de ce n-am aplica metoda asta de succes si in viata de zi cu zi? de exemplu in baie... whatever, eu sunt un simplu supermeserias. nu-i bine sa gandesc prea mult :)

spor!

No comments:

Post a Comment